Als merken en organisaties vanuit hun eigen identiteit spreken, denken en handelen; dan kunnen ze meer betekenisvol zijn voor anderen.
Als je vraagt naar wat mensen drijft en bezig houdt, dan maak je verbinding. Ik zie het als mijn missie om te ontdekken wie je bent en waar je nu écht voor staat. In succesvolle organisaties staat de mens centraal. Strategie en beleid zijn dan gericht op het creëren van meerwaarde. Voor mensen binnen én buiten de organisatie.
Wat zijn je dromen, je drijfveren, waar lig je wakker van? Ik stel je de vragen, luister en denk; over de bedrijfscultuur, de doelstellingen, de kansen en uitdagingen. Het resultaat is een heldere (klant)strategie met actiepunten en een doel. Samen zetten we de stip op de horizon.
Natuurlijk weet je waarom je bestaat en waar je voor staat als organisatie. Maar bereik je de juiste doelgroep en ken je de doelgroep ook echt en zijn alle contactmomenten waardevol? Je doelgroep is meer dan je klanten alleen. Het zijn ook je medewerkers of de partners waarmee je samenwerkt. Identiteit is de basis voor strategie. Daarmee bouw je aan gezonde groei van organisaties & mensen.
Organisatie identiteit (branding):
Hier zit dé onderscheidende kracht. Daarin zien jouw relaties en klanten toegevoegde waarde.
Geeft richting en helpt bij het maken van strategische keuzes.
Speelt een belangrijke rol bij het aantrekken, sturen én motiveren van medewerkers, klanten, partners of andere stakeholders.
De basis voor strategie & communicatie; je bereikt de juiste doelgroep op de juiste plaats en tijd.