En weet je wat nu zo leuk is?
Ik ontdek steeds weer dat communicatie ook cruciaal is voor vergroeningsprojecten. Want dat het groener móet, dat staat voor mij vast. Maar daarvoor wil je wel van alle stakeholders groen licht krijgen.
We nemen afscheid van het oude vertrouwde. Dat vinden we eng, maar als je terugkijkt naar vandaag, één jaar geleden, dan is toch al heel veel anders. Hoe kun je samen met je team in 2021 nieuwe stappen maken?
Tijdens de zomer vroeg ik een paar ondernemers naar hun ervaringen. Wat was voor hen de trigger om in de coronastand te gaan werken? Waar maakten zij zich zorgen over en wat is de volgende stap?
Weet jij waarom je de warming-up van je B2B klant niet mag overslaan? Het verkrijgen van een warme relatie doe je niet 'even'. De warming-up wordt nog wel eens onderschat waardoor het nieuwe contact vroegtijdig uitvalt.
Soms denk ik dat er in de afgelopen tijd heel wat marketingplannen in de prullenbak zijn beland. Ik zal je vertellen waarom je je plan beter weer uit de prullenbak kunt halen.
Moeten we elke marketing investering stoppen in deze coronatijd? Een terechte vraag in deze onzekere tijd. Niet alleen vanwege mijn rol als marketeer, maar vooral als mens zie ik het als volgt: